martes, 29 de marzo de 2016

Herois

Que fàcil era tot llavors!
Què senzill era tenir dotze o catorze anys i invocar a qualsevol dels meus herois davant de qualsevol contingència. O refugiar-me en les seves aventures per evadir-me d'un món que no m'agradava mentre contemplava com ells intentaven canviar-lo. O no.
On són ara?  On són les meves tardes d'estiu estirada al llit envoltada dels meus còmics, sumida en aquest món de fantasia que no només no va arribar a disminuir mai, sinó que va créixer poc temps després per omplir-se de naus de l'Aliança Rebel i l'Ordre Jedi o de exèrcits d'elfs i orcs lluitant per la Terra Mitjana?



Afortunadament sempre queda l'humor i se m'acut dir com Homer Simpson:


"Normalmente no rezo, pero si estás ahí arriba,
por favor ¡sálvame Superman!"

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Opina, me encantará leerte...